Segmen Sepit:Aku Suka Kau

Posted by hudhud cool , Thursday, July 28, 2011 7:32 PM


 SEGMEN SEPIT : AKU SUKA KAU


Ok...arini aq join segmen sepit ni...dalam ni dy swoh aq ltak pic orang yg aq suka...aq mmg suka gila kat dy ni...
aq rsa kalu dy xde dlam dunia ni, aq pon xtaw la ape akn jdi..sure idup aq sunyi gilew...n kalu dy xde, mesti mata aq pon dah xde mood nak tgk pape dgn xcited pon...hihik...over plak...hoho...so sape yg aq ske sgt nih???

ni la dia....uuuuu....

haa.... ni laa.... Ben Wong... kuikuikui...ok...aq ska beliau bkn sbb beliau smat atau sbb spek beliau atau sbb rmbut rambut beliau (neway..rmbut beliau ada rupa kuih sepit ah...)  aq suka gila kat beliau sbb mamat yg korg tgh tgk ni is a kartunis.pernah korg bca komik Le Gardenie x??? haa...dy ni la pelukisnya... nak tgk lukisan dy x??? meh aq tunjuk...

hello...sy orange :-D

hye...sy apple. orange suka sy...hihik...sy pon cam suka gak kat dy..hohoho...

yo... aq kiwi. aq kwn bek si orange...aq xsuka lemon...n aq pompuan k...

hello... sy lemon. sy suka orange gak...

cntik kan lukisan dy....admire gile kowt... wahaha....idi

so...kat sini kene ltak napew aq suka dgn blog sepit

aq suka sebab blog dy cntik...n stylo... so aq sgt suka design blog2 yg stylo ni... walopon agk gurly...hehe... n aq agak si sepit pon gurly jgk...haha..idup sepit...

kna tag 2 kwn...so aq nk tag...hehe...

org sy tag...

Thanks....ngee~

3 Response to "Segmen Sepit:Aku Suka Kau"

cik pip Says:

thanx ye join:)rambut ada gaya sepit gak.ahakz~~huhu..thanx cakp stylo..malu2 ni..haha:)

hunnyAPIS Says:

gud luck...singgah sini n follow kamu :)

Post a Comment