adikku sayang

Posted by hudhud cool , Friday, June 24, 2011 2:12 AM

aq ada adik...(macam la aq sorg je ada adik kat dunia nih...hoho...LOL) adik aq ni nmanya afifi. antara kitorang adik bradik, aq salu lupa ckit kat dy... aq kasi situation la...


kalu ada owg tny aq..
"adik bradik ada baper orang???"
apa aq jwab ialah...
"saya ada 5 org adik bradik..."
padahal aq ada 6 adik bradik...mmg sadis penyakit 'lpa adik' aq nih.. tp aq bkan salu x igt dy..aq salu xigt tym situasi cmtu je, sbb aq dah biasa sebut 5 adik bradik..(adik aq ni lahir lmbt ckit..beza umor pipi n kakak atas dy 10 taun taw...) 
apa aq nak citer is...

tdi,mksud aq baru je tdi...aq dan adik 3 taunku ni men nyanyi2 lagu...ala...lagu tym bdak2 tue..
pastu tetiba azan...pastu dy kata kat aq...
"kak da...syyhh...diam la...2 lagu allah...syhh...diam.."
aq yg mmg sparuh pekak ni xdgr plak..(ekceli lebih kepada xcaya..wow..adik aq baru umor 3 taun,xkan la dah tahu kalu azan kena syp.) so aq sruh dy ulang ape yg dy ckp.
"syhhh...kak da..azan la...diam.."
So...kat sini aq cma nak ckp, kalu dak kcik cam adik aq pon bleh diajar tuk hormat azan, kita yg berpikiran matang lebih mmpu untuk mghormati azan...
sekian dari saya...
adik aq lelaki ya...hehe

ni tym dy umor setahun.hoho...bulat gila...

ni kat blakang umah aq...hehe...dah besa...


3 Response to "adikku sayang"

teqa Says:

walaaaaaa comelnye adik,,,bole bekenalan?=p

Farahin Ahmad Says:

weh comel nye BABY ko!

mcm gegirl larh..haha

meh la datang uma akak pipi..kat sini ade nyk mainan..ples3~

hudhud cool Says:

teqa: sama cam aq kan???hehe...

perra diesel: byk ke menan nya...aq tgk byk priuk je...haha

Post a Comment