macam2 la orang

Posted by hudhud cool , Thursday, September 6, 2012 10:33 AM

assalamualaikum semua... Oleh sebab kekangan masa dan ade2 aje aral yang melintang, so dah lame jgak la blog ni menyepi ye... maaf untuk itu... ok.. arini saya (kita guna saya lah ye.. baru la terpancar imej muslimah sejati yang dah lama terpendam nih...huh..bajet sungguh anda wahai penulis..hehehe)
ok...arini saya dah terjumpa dengan dua jenis orang. Jadi hari nie saya akan crite sal orang2 yang saya jumpa nih lah... 
  •  Orang petame yang saya jumpa arini ialah beliau ade ilmu tapi malangnye beliau xpenah amal...saya bagi la contoh ye...

Situasi : Kekasih yang tengah dating kat shoping mall tetibe terserempak ngan kengkawan yang sesaje berwindow shoping.

Gegirl : Ehh... u olls watpe kt sini??
Teman gegirl : Lorh... u dating ke?? ciss... xgtaw kite2 pn yee... (sambil tgk si gegirl asik dok berkepit ngan boboy)
Gegirl : (Wat muka malu2 beruk sambil kelip2 mata... rase comel sgt lah tu...)
Teman gegirl : err...lu nma ape?? kite2 xpenah pn taw nma lu... student mne nih?? (dah wat muka nak taw gila... kalah muka wartawan melodi. biase laa...pompuan~)
Boboy : Nama gua boboy... err... gua blaja kat sekian..sekian..sekian...
Teman gegirl : Owh...lu amek kos ape yer?? tu uni feymes gak tuh... i like la uni tuh... rmy budak2 baik...sejuk je mate pndg kn?? (tgk lagi kat tangan gegirl and boboy yang asik dok melekap je...)
Boboy : Gua amek syariah lerr...hehe... ok la belaja dy... kna hafal byk surah... (muka selamba yaya je sambil sengih2 cam muka xsiap)
Teman gegirl : err...( sambil dalam ati tertanya2 betul ke dy ni amek kos agame..

orang jenis kedua nnt la saya smbg...dah ngntok sgt nih...gudnite eberibadi...mmuaaahhhh!!!!

0 Response to "macam2 la orang"

Post a Comment